Saturday, January 30, 2021

چرا باید از کاندوم استفاده کنیم ؟

 

کاندوم چیست ؟ و چرا باید از کاندوم استفاده کنیم ؟

خرید کاندوم :

این که شما بخواهید از بارداری جلوگیری کنید کاملا عادی است .و شما می توانید با خرید کاندوم همانطور که گفته شد از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید . زیرا بارداری ناخواسته تنها به وجود آمدن یک بچه ناخواسته نیست بلکه آسیب های روحی و جسمی زیادی به خانم ها وارد می کند تا حدی که سازمان بهداشت هشدار داده است که بارداری ناخواسته می تواند در خانم ها باعث بیماری های روحی بشود به همین دلیل با خرید کاندوم  می توانید روابط جنسی کنترل شده داشته باشید .

جدا از اینکه خرید کاندوم می تواند باعث برقراری رابطه لذت بخش بدون خطر برقراری باشد . همانطور که از قبل نیز گفته شد یکی از دلایل قطعی خرید کاندوم جلوگیری از انتقال بیماری های آمیزشی است . توجه داشته باشید شما ممکن است به بیماری هایی مبتلا باشید که حتی از آنها اطلاع نداشته باشید . خوب مسلما با برقراری رابطه جنسی به صورت حتم این بیماری زوج دیگر انتقال پیدا می کند . به همین دلیل است خرید کاندوم می تواند یک راه حل منطقی برای برقراری یک رابطه لذت بخش بین شما و پارتنر شما بدون خطر ابتلا به بیماری است .


انواع کاندوم :

مانند هر چیز دیگری کاندوم نیز از انواع مختلفی تشکیل شده است . در واقع می توان گفت تنها دقت به طرز استفاده از کاندوم مهم نیست بلکه شما باید در انتخاب نوع کاندوم نیز توجه داشته باشید . زیرا کاندوم از انواع مختلفی تشکیل شده و هر کدام از آنها در طرح ها و بسته های مختلف ارائه می شوند .

البته شما می توانید با توجه به علایق و ترجیحات خود از انواع کاندوم یکی از آنها را برای استفاده انتخاب کنید . و خرید کاندوم تاخیری یا کاندوم مورد علاقه خود را انجام دهید .

هر کدام از انواع کاندوم ها خاصیت های ویژه خود را دارند . و ما برای آگاهی بیشتر شما برای استفاده از کاندوم  در زیر انواع کاندوم و خاصیت های آنها را برای شما توضیح داده ایم.

 

انواع کاندوم :

  • کاندوم ساده
  • کاندوم تاخیری
  • کاندوم شیار دار
  • کاندوم خاردار
  • کاندوم ترکیبی

No comments:

Post a Comment