Wednesday, December 22, 2021

۰ تا ۱۰۰ ست کردن پیراهن مردانه

 

۰ تا ۱۰۰ ست کردن پیراهن مردانه

ست کردن پیراهن مردانه بخش مهمی از استایل شماست و یک مرد خوشتیپ باید به این گزینه توجه کند. اصولی برای این ست کردن وجود دارد که در مطلب بالا به آن ها اشاره شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پیراهن های مردانه از لحاظ جنس، مدل و برند بسیار متنوع هستند. یکی از موضوعات مهم در مد و فشن، چگونگی ست کردن پیراهن های مردانه با لباس های دیگر است. هر چند پوشش افراد طبق سلیقه خود آن ها انتخاب می شود، ولی یکسری اصول در مد و فشن وجود دارد که به ما کمک می کند تا استایل شیک تری داشته باشیم.

اهمیت داشتن تیپ و استایل مناسب و شیک بسیار زیاد است. ظاهر هر فرد را می توان نمایانگر شخصیت وی دانست. با ست کردن لباس های خود و پوشیدن لباس هایی که با هم همخوانی دارند، می توانید در همه جا بدرخشید.

در این مقاله با ما همراه باشید و 0 تا 100 ست کردن پیراهن مردانه را و خرید پیراهن مردانه و مواردی از این دسته را توضیح دهیم.

خرید پیراهن مردانه:

خرید پیراهن مردانه در داشتن استایلی شیک بسیار موثر است. همانطور که گفته شد، پیراهن های مردانه تنوعی زیادی دارند و برای هر نوع استایلی باید نوعی خاصی از آن ها را انتخاب کرد. عدم توجه به این نکته حتی اگر پیراهن مردانه برند هم خریداری کنید، ظاهری نامناسب برای شما ایجاد می کند.

در ادامه تعدادی از مدل های پرکاربردترین پیراهن مردانه شیک را معرفی می کنیم و اینکه آن ها را با چه مدل شلوار و یا  کت و شلواری باید ست کرد.

* پیراهن مردانه با پلاکت آمریکایی یا پلاکت مشخص:

این نوع پیراهن مردانه ساده، از رایج ترین انواع مدل است. حالت خیلی رسمی ندارد و به این ترتیب با شلواری کتان و یا پارچه ای خیلی راحت ست می شود. روی یقه و آستین های این مدل دارای دکمه است و معمولا روی سینه جیب دارد.

* پیراهن مردانه پلاکت فرانسوی:

در یقه پیراهن های پلاکت فرانسوی، دکمه و تا خوردگی وجود ندارد و یقه ای بسیار ساده دارند. این مدل در استایل های کژوال جایگاه ویژه ای دارد. البته برای تیپ های رسمی و پوشیدن زیر کت و شلوار هم دیده می شوند.

* پیراهن مردانه با پلاک مخفی:

از مجلسی ترین انواع پیراهن مردانه شیک، نوعی است که پلاک یا دکمه های آن کاملا مخفی هستند. اگر می خواهید استایلی کاملا رسمی و مجلسی داشته باشید، خرید پیراهن مردانه برند از این سبک را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

* پیراهن مردانه مدل تاکسیدو:

برای درخشیدن در مجالس رسمی و داشتن استایلی لاکچری حتما مدل پیراهن مردانه شیک تاکسیدو را درنظر داشته باشید. در این نوع پیراهن از پارچه ای براق برای قسمت اطراف یقه و پارچه روی پلاکت ها استفاده می شود. در قسمت بالای پیراهن از دکمه های تاکسیدو استفاده می شود و ظاهری بسیار شیک به این پیراهن می بخشد.

 

* پیراهن آستین کوتاه:

پیراهن مردانه شیک آستین کوتاه، آیتم مورد علاقه مردان بسیاری است. این مدل برای تابستان و فصول گرم گزینه ای مناسب برای افرادی است که نمی خواهند تیشرت بپوشند.

باید توجه کنید که پیراهن آستین کوتاه را نباید با کت و شلوار بپوشید و برای داشتن تیپی مناسب بهتر است آن را با انواع شلوارهای کتان و جین ست کنید. همچنین، استفاده از کراوات بر روی این نوع پیراهن توصیه نمی شود.

 

* پیراهن های چهارخانه مردانه:

پیراهن مردانه چهارخانه از انواع پرطرفدار پیراهن های مردانه است. این مدل در بین جوانان رایج تر است و برای استایل های اسپرت بسیار استفاده می شود. این مدل در متریال های مختلف در بازار موجود هستند. برای مثال انواع نخی، پشمی و غیره وجود دارد که بسته به فصل استفاده می شود.

پیراهن مردانه چهارخانه در کمد لباس هر مرد جوانی باید وجود داشته باشد. چرا که همیشه مد است و با پوشیدن آن می توانید تیپ خود را از سادگی در بیاورید. این آیتم را می توان با انواع شلوار جین و کتان با رنگ مناسب ست کرد.

برند های معتبر ایرانی مانند  زاگرس پوش و برند های مطرح دنیا گوچی Gucci ، لوییس ویتون Louis Vuitton، شنل Chanelدر حوزه پوشاک مشغول به فعالیت هستند.

ست کردن پیراهن مردانه با شلوار جین:

برای ست کردن پیراهن مردانه شیک با شلورا جین، توجه به رنگ شلوار بسیار مهم است. برای پوشیدن شلوار جین با انواع پیراهن باید یکسری نکات را در نظر داشت که در ادامه ذکر خواهیم کرد:

- برای شلوارهای جین روشن، پیراهن مردانه ساده سفید گزینه ای مناسب است. این مورد را می توان با شلوارهای جین آبی روشن چسبان و راسته به راحتی ست کرد. البته استفاده از پیراهن سفید آستین کوتاه ظاهری زیباتر به شما می دهد.

- یکی از انواع پیراهن های مردانه نوع جین آن است. این مدل در طیف متنوعی از رنگ ها وجود دارد و همیشه مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری پیراهن های جین را با شلوار جین می پوشند. نکته ای که باید در این مورد به آن توجه کرد، این است که نباید از شلوار و پیراهن جین کاملا همرنگ استفاده کرد. بهتر است جین روشن را با تیره و برعکس بپوشید.

یک استایل شیک دیگر استفاده از تیشرت های ساده مشکی یا سفید زیر پیراهن های جین و جلوباز پوشیدن آن هاست. این حالت برای دوست داران استایل اسپرت عالی است.

- شلوار جین روشن مثل سفید را با پیراهن های اسپرت سورمه ای ست کنید.

- پیراهن مردانه ساده با رنگ آبی را می توان با هر نوع شلوار جینی ست کرد و استایلی شیک داشت. فقط به تیره و روشن بودن رنگ آبی آن ها و قانون هارمونی رنگ ها توجه کنید.

- پیراهن مردانه مشکی از پرکاربردترین انواع پیراهن های مردانه است. این رنگ هم برای استایل اسپرت کاربرد دارد و هم استایل های رسمی. مشکی را با انواع شلوارهای جین می توان ست کرد. اگر با جین تیره بپوشید، حالتی رسمی به استایل شما می دهد اما با پوشیدن شلوار جین روشن استایلی غیر رسمی و اسپرت ایجاد می کند.

 

کلام آخر:

ست کردن پیراهن مردانه بخش مهمی از استایل شماست و یک مرد خوشتیپ باید به این گزینه توجه کند. اصولی برای این ست کردن وجود دارد که در مطلب بالا به آن ها اشاره شد.

موضوع مهم تر خرید پیراهن مردانه است. بهتر است خرید خود را از فروشگاه های معتبر و مطمئن انجام دهید تا پیراهنی با جنس و ظاهر خوب داشته باشید.

برند زاگرس از بهترین تولیدکننده های لباس های مردانه است که به راحتی می توانید لباس های هر نوع استایلی که می خواهید را از این برند با خیال راحت خریداری کنید.

منبع:
https://www.zagrospoosh.com

https://iusnews.ir/fa/news-details/412005/%DB%B0-%D8%AA%D8%A7-%DB%B1%DB%B0%DB%B0-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87/

 

No comments:

Post a Comment